Mikä sai lumipallon liikkeelle?
Suomalaiset yrittäjät ovat poikkeuksellisen edistyneitä digimarkkinoinnissa ja sen suomien mahdollisuuksien hyödyntämisessä verrattuna melkein mihin tahansa eurooppalaiseen maahan. Osakkaat ovat olleet rakentamassa digimarkkinointiratkaisuja vuodesta 2010 alkaen. Matkan varrella asiakkaina on ollut kaiken kokoisia yrityksiä ihan pienistä jopa suurimpiin suomalaisiin pankkeihin ja isoihin konserneihin.
Osakkaat ovat koko uransa ajan päässeet seuraamaan digimarkkinoinnin hurjaa kehitystä ja erilaisten tehokkaiden markkinointialustojen tuloa markkinoille. Monen erinomaisen alustan haittapuolena on datan kerääminen sen omistajalle. Tämä seikka havahdutti osakkaat: miksei mainostaja voisi itse kerätä dataa, vaikka käyttäisi sen keräämiseen apuna monikansallisia alustoja? Vaikka joidenkin työkalujen avulla voisikin kerätä asiakastietoa, niin mitä hyötyä on pelkästä datasta, jos sitä ei voi hyödyntää? Ja jotta yritys voisi hyödyntää tietoa, sen tulisi olla merkityksellistä datan antajalle ja sen kerääjälle. Miksi suomalaiset yritykset eivät haluaisi omistaa omaa merkityksellistä asiakasdataansa? Tämän kysymystulvan ympäriltä Nanon tarina lähti vyöryämään.
No keitä me olemmekaan?
Nanon ympärillä ahertaa tällä hetkellä kymmenen hengen tiimi, joka koostuu sisällöntuottajista, markkinoinnin ja myynnin ammattilaisista sekä tekniikan taikureista. Vapaa-ajalla tiimi taas koostuu ruuhka-vuosista, ultrajuoksuista, pelinörteistä, padelista, golfista ja elämästä nauttijoista.
Kompassi hukassa?
Ei suinkaan. Suhtaudumme intohimoisesti yritysten ja heidän asiakkaidensa välisiin kohtaamisiin laadukkaan kanta-asiakasohjelman avulla. Haluamme varmistaa, että jokaisella markkinoijalla on mahdollisuus hyödyntää moderneja teknisiä ratkaisuja vaivattomasti ja kaikkien lompakkoon sopivalla kustannuksella.