Tunne ja tunnista asiakkaasi ja asiakas­potentiaali

Millaisia asiakkaasi ovat? Ketkä voisivat olla asiakkaitasi? Jotta asiakkaille voi viestiä sitouttavasti heitä kiinnostavista asioista, on tärkeä ymmärtää millaisia ihmisiä he ovat. Minkä ikäisiä he ovat, ja esimerkiksi miltä postinumeroalueelta he tulevat. Miksi he ovat asiakkaitasi, mitä he arvostavat yrityksessäsi panostamalla eurojaan ja mikä heidät saa palaamaan uudelleen. Yleensäkään luulo ei ole tiedon väärti.

Mitä NANO kertoo asiakkaistasi?

• miltä alueelta asiakkaasi tulevat
• heidän kiinnostuksen kohteensa
• ikä
• ostotottumukset: mm. keskiosto, ostotiheys, milloin asioi ym.
• asiakastyytyväisyys
• asiakastoiveet
• mistä markkinointikanavista asiakkaasi tulevat

Kun tunnet asiakkaasi, heidän tahtotilansa ja ostokäyttäytymisen, sinulla on kaikki avaimet kehittää liiketoimintaasi ja palvella asiakkaitasi entistä tehokkaammin.

Nano communication tool
Oman asiakassektorini tunteminen ei ole koskaan ollut helpompaa!
Heimo Heleä

Haluan kuulla lisää!

Jätä yhteystietosi, niin ollaan yhteydessä!