Tunne ja tunnista asiakkaasi ja asiakaspotentiaali
Millaisia asiakkaasi ovat? Ketkä voisivat olla asiakkaitasi? Jotta asiakkaille voi viestiä sitouttavasti heitä kiinnostavista asioista, on tärkeä ymmärtää millaisia ihmisiä he ovat. Minkä ikäisiä he ovat, ja esimerkiksi miltä postinumeroalueelta he tulevat. Miksi he ovat asiakkaitasi, mitä he arvostavat yrityksessäsi panostamalla eurojaan ja mikä heidät saa palaamaan uudelleen. Yleensäkään luulo ei ole tiedon väärti.
Mitä NANO kertoo asiakkaistasi?
• miltä alueelta asiakkaasi tulevat
• heidän kiinnostuksen kohteensa
• ikä
• ostotottumukset: mm. keskiosto, ostotiheys, milloin asioi ym.
• asiakastyytyväisyys
• asiakastoiveet
• mistä markkinointikanavista asiakkaasi tulevat
Kun tunnet asiakkaasi, heidän tahtotilansa ja ostokäyttäytymisen, sinulla on kaikki avaimet kehittää liiketoimintaasi ja palvella asiakkaitasi entistä tehokkaammin.
❝
Oman asiakassektorini tunteminen ei ole koskaan ollut helpompaa!
❝
Heimo Heleä
Haluan kuulla lisää!
Jätä yhteystietosi, niin ollaan yhteydessä!