Kuinka usein asioit Paroalhon apteekissa?
Oletko jo liittynyt Paroalhon apteekin kanta-asiakkaaksi / Apteekkarin hyllylt -klubiin?
Minkä yleisarvosanan antaisit Paroalhon apteekille? (1=huono, 5=kiitettävä)
Miten arvioisit asiakaspalveluamme, miten onnistuimme? (1=huonosti, 5=kiitettävästi)
Mitä mieltä olet tuotevalikoimastamme? Miten se palvelee tarpeitasi? (1=huonosti, 5=kiitettävästi)
Palvelevatko aukioloaikamme sinua riittävästi? (1= huonosti, 5=kiitettävästi)
Oletko joutunut jonottamaan reseptiasiointia turhan pitkään? Anna arviosi jonotusajoistamme (1=huono, 5=kiitettävä)
Miten tärkeänä pidät apteekkimme tarjouksia ja kampanjoita? (1=en ollenkaan tärkeänä, 5=erittäin tärkeänä)
Miten tärkeänä pidät kanta-asiakaspostituksiamme (sähköposti, viestit)? (1=en ollenkaan tärkeänä, 5=erittäin tärkeänä) Jos et ole kanta-asiakas voit jättää vastaamatta kysymykseen.
Miten tärkeänä pidät kotiin jaettavaa apteekin tarjouskirjettä? (1=en ollenkaan tärkeänä, 5=erittäin tärkeänä)
Kuinka todennäköisesti suosittelisit Paroalhon apteekkia? (1=en suositteli, 5=suosittelisin ilomielin)
Haluaisitko tilata lääkkeesi tai muut apteekkituotteesi verkkoapteekista?
Kokisitko kotiinkuljetuspalvelun (vaatii älypuhelimen ja verkkopankkitunnukset) tarpeelliseksi?
Apteekissamme on mahdollista saada rokotuksia ja sairaanhoitajan pikamittauksia kahden viikon välein yhteistyössä Kotihoito 100:n kanssa. Koetko sairaanhoitajan palvelut tärkeäksi lisäksi apteekin palveluihin?
Mitkä tekijät ratkaisevat, kun valitset apteekkia kullekin asiointikerralle? Voit valita useamman vaihtoehdon.
Mitä toivoisit uudistuvalta kanta-asiakasohjelmaltamme (Apteekkarin hyllylt -klubi)? Voit valita useamman vaihtoehdon ja kirjata alle myös omia toiveitasi.
Muu, mitä:
Terveiset, toiveet (esim. uudet tuotteet/palvelut) tai muu palaute Paroalhon apteekille: