Pal-Jon Oy:n Nano-ID säännöt (Nano-ID)

Pal-Jon Oy tarjoaa omille yritysasiakkailleen kanta-asiakasohjelma-palvelun, jossa yritysasiakkaiden asiakkaat voivat kerätä bonusta, saada alennuksia ja muita vastaavan kaltaisia etuja asioimalla kulloinkin kanta-asiakasohjelmaan kuuluvien yritysasiakkaiden liikkeissä. Yritysasiakkailla tarkoitetaan kaupallisia yrityksiä, jotka tekevät Pal-Jon Oy:n kanssa yhteistyötä, yhteismarkkinointia tai muita yhteistyön muotoja.

Pal-Jon Oy kanta-asiakasohjelma-palvelun avulla asiakas voi kerätä bonusta / pisteitä asioimalla kulloinkin kanta-asiakasohjelmaan kuuluvien yhteistyökumppaneiden liikkeissä. Yhteistyökumppaneilla tarkoitetaan Pal-Jon Oy:n yritysasiakkaita, jotka tekevät Pal-Jon Oy:n kanssa yhteistyötä, yhteismarkkinointia tai muita yhteistyön muotoja.

Asiakas voi kerryttää bonusta ja saada erilaisia etuja yritysasiakkaan palveluita käyttämällä ja käyttää saamansa edut vain kunkin yritysasiakkaan palveluita hankkimalla tai kuluttamalla. Eri yritysasiakkaiden bonuksia ja muita etuja ei voi yhdistää eikä muutoinkaan käyttää muuta kuin edun myöntäneen yritysasiakkaan kanssa. Etuja ja bonusta voi kerryttää vain niistä yrityksistä, joihin asiakas on itse liittynyt.

Kun asiakas on liittynyt ensimmäiseen yritysasiakkaan kanta-asiakasohjelmaan, luodaan hänelle Nano-ID. Nano-ID toimii asiakkaan digitaalisena kanta-asiakaskorttina. Asiakas pystyy hallinnoimaan omia etuja ja markkinointi lupia suoraan Nano-ID:n kautta. Kun asiakas liittyy johonkin toiseen Pal-Jon Oy:n yhteistyökumppanin kanta-asiakasohjelmaan, liitetään se suoraan hänen olemassa olevaan Nano-ID:seen.

Liittyminen kanta-asiakkaaksi ja kanta-asiakaskortti

Kanta-asiakasohjelmaan voivat liittyä 18-vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt. Ohjelmaan liitytään sähköisen lomakkeen kautta. Sähköpostiosoite toimii tunnistautumisvälineenä ja jokaiselle kanta-asiakkaalle luodaan erillinen sähköinen Nano-ID. Edun saadakseen asiakkaan tulee näyttää siihen liitettyä QR-koodia asioidessaan kanta-asiakasohjelmiin kuuluvissa liikkeissä.

Liittyminen on ilmaista. Kanta-asiakasedut saa ilman erillistä kanta-asiakaskorttia.

Kanta-asiakkaiden saamat edut

Pal-Jon Oy ei myönnä asiakkaalle etuja eikä vastaa yritysasiakkaiden antamista eduista. Kukin yritysasiakas määrittelee tarkemmin minkälaisia etuja asiakas voi saada ja annetut edut voivat vaihdella. Yritysasiakas vastaa etujen laillisuudesta ja markkinoinnista.

Pal-Jon Oy voi viestiä kanta-asiakasohjelmiin kuuluville asiakkaille myös muiden yritysasiakkaiden tarjouksista ja myöntämistä eduista.

Asiakastiedot

Kanta-asiakkaan henkilötiedot tallennetaan kanta-asiakasjärjestelmäpalveluun. Pal-Jon Oy käsittelee henkilötietoja Suomen kulloinkin voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Kanta-asiakkaaksi liittyneille lähetetään sähköposti liittymisen vahvistamiseksi.

Pal-Jon Oy käyttää henkilötietoja tuotteiden ja palvelujen markkinointiin kanta-asiakkaille sekä asiakassuhteen hoitamiseen. Kanta-asiakasjärjestelmä tallentaa kanta-asiakkaan tekemät ostot. Asiakkaiden tekemistä ostoksista tallentuu ostotapahtuman aika, paikka ja ostoksen loppusumma. Ostotietoja voidaan käyttää markkinoinnin kohdentamiseen. Ostotietoja hyödynnetään myös palvelumme kehittämisessä.

Henkilötietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle, ellei se ole tietojen käsittelyn teknisen toteuttamisen vuoksi tarpeellista. Asiakastietoja voidaan käyttää analytiikka- ja personointitarkoituksiin kolmansien osapuolten kanssa. Ostokäyttäytymistietoja hyödynnetään personoidun markkinoinnin tuottamiseksi.

Rekisteriin kuuluva henkilö voi tarkastella ja muokata henkilötietojaan sekä voimassa olevia markkinointilupia Pal-Jon Oy:n verkkosivujen kanta-asiakkaiden Omat sivut -osiossa. Omat sivut -osioon kirjaudutaan rekisteriin tallennettuun sähköpostiosoitteeseen lähetettävällä linkillä.

Rekisteriin kuuluva kanta-asiakas saa nähtäväkseen hänestä tallennetut tiedot Omat sivut -osion Asiakastiedot-sivulla. Kanta-asiakas voi muokata omia tietojaan Omat sivut-osiossa sähköisesti.

Kanta-asiakas voi kieltää asiakastietojensa käytön markkinointitarkoituksiin Omat sivut-osiossa sähköisesti.

Markkinointi

Lähetämme palveluun liittyneille asiakkaille markkinointia uutiskirjeiden ja tekstiviestien muodossa ajankohtaisista asioista, tapahtumista, kanta-asiakastarjouksista sekä uutuustuotteista. Lisäksi kanta-asiakkaat voivat saada markkinointiviestejä postitse. Markkinointilupia voi hallinnoida Nano-ID:n Omat sivut -osiosta.

Kanta-asiakkuuden lopettaminen

Asiakas voi irtisanoa kanta-asiakkuuden sulkemalla sen Omat sivut-osiosta. Kanta-asiakkuuden päättyessä päättyy myös Omat Sivut -palvelun käyttöoikeus.

Pal-Jon Oy:n kanta-asiakaspalvelun yhteystiedot

Postiosoite:
Pal-Jon Oy
Puutarhakatu 45
20100 Turku

Kanta-asiakas verkkosivut
https://nano.paljon.fi/id

Sähköpostiosoite:
asiakaspalvelu@paljon.fi

Mikäli sääntöjen ja muun dokumentaation eri kieliversiot poikkeavat toisistaan, suomenkielisiä versioita sovelletaan ensisijaisesti.